Wednesday 26 August 2009

ခြဲခြာလက္

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images




သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ကဗ်ာေလးပါ... အဲဒီသူငယ္ခ်င္းနားက ခြင့္ေတာင္းၿပီးမွ တင္ခ်င္ေပမဲ့ ဘယ္ခ်ိန္ ဘယ္ခါက်မွ
ျပန္ေတြ႕ၾကမယ္ဆိုတာ မေသခ်ာတဲ့ အနာဂတ္ခရီးမို႕ ခြင့္ျပဳခ်က္မရပဲ တင္မိပါတယ္...
သူငယ္ခ်င္းကို သတိရ ဂုဏ္ယူမိတာမို႕ဒီကဗ်ာေလးကို အမွတ္တရ အသံုးျပဳလိုက္တာပါ.....
သူက ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ ပံုထဲကလို 'Best Friend ' ပါ...
သူကေတာ့ ကၽြန္မကို ေျပာလိမ့္မယ္...ဒီဘက္ကလို ... ' No, You are My Best Friend ' ဆိုၿပီး...
ကၽြန္မ သူ႕ကို တာ၀န္မေက်ခဲ့ဘူးေလ...
ဒါေပမဲ့ ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းကို အမွတ္တရ ႐ွိေနခဲ့ပါတယ္.....



`ခြဲခြာလက္`

တစ္ျပည္စီေ၀း

တစ္နယ္ေက်းမွာမို႔

ျမင္ခြင့္ရယ္မသာ

ျမင္ျပန္ေတာ့ခဏတာရယ္

ခြဲခြာရစ္ခ်န္ .....

မယံုတာသဘာ၀ပင္မို႔

အျပစ္ရယ္မဆိုသာ

ယံုလာရန္ ကံဖန္ဆင္ဖို႔

ေတာင္းရဆုပန္ ......

ဒီဘ၀နတ္မဖန္

မဆံုရန္ကံေ၀း

ေနာက္ဘ၀က်န္ေသးတာမို႔

ျပန္တစ္ဖန္ေမွ်ာ္လင့္

ေနာက္ဘ၀မွာခ်င့္

တမ္းလႊင့္လို႔မွန္းမိျပန္

လြမ္းရစ္လို႔က်န္ .......


ကၽြန္မ ဒီပံုေလးကို Best Friend Site ကေလးကေန ကူးယူ အသံုးျပဳပါတယ္...

2 comments:

ဝက္ဝံေလး said...

ဟုတ္ကဲ႔ ၾကယ္စင္ေလး ေရ ဖတ္သြားပါတယ္ေနာ္

Beauty Studio USA Branded Store said...

တကယ္ကို ကာရံညီတဲ့ ကဗ်ာေလးဗ်ာ။